L'efficienza di a linea di pickling cuncepita da T-control hè stata mejorata significativamente

① Affidabilità di u funziunamentu di a linea di produzzione mejorata

1. I tanki di prucessu principali sò tutti equipati di cisterna di ricambio per facilità a pulizia di u liquidu di slag in u tank è aghjustà i paràmetri di u prucessu in ogni mumentu, chì aumenta a stabilità di u funziunamentu generale di a linea di produzzione.

2. L'elevatore di ganciu di filu di filu adopta l'equipaggiu di elevazione universale di prima classe domestica per a elevazione verticale.U pruduttu hè maturu, sicuru è affidabile, è faciule da mantene.U manipulatore adopra parechji setti di volanti, roti di guida è un timone universale per impedisce l'oscillazione di u veiculu in muvimentu.À u listessu tempu, coopera cù e piste di precisione (opcional), chì elimina l'usura di a pista principale è migliurà a vita di a pista di ring.

3. Prutezzione di ganciu di filu di filu melloratu.U ganciu originale hè stata utilizata solu per u trattamentu anti-corrosione è FRP hè stata applicata.In l'usu attuale, hè statu truvatu chì u filu di filu è a strata anti-corrosione eranu in cuntattu duru per via di i ligami di elevazione è di corsa, chì causavanu a strata anti-corrosione per cracke è riduce u tempu d'usu.Quandu u ganciu hè fattu sta volta, a superficia di cuntattu hè coperta cù una strata di materiale PPE per rallentà a collisione è prutegge a strata anti-corrosione, chì prolonga assai u tempu d'usu.

4. U disignu di u sistema di rimozione di scorie in linea assicura chì a linea di produzzione pò processà a scorie di fosforu in linea senza cessà a produzzione.À u listessu tempu, u muru internu di u cisterna di fosfatazione è u riscaldatore sò cumplettamente cuparti di politetrafluoroetilene caru (opcional), chì aumenta assai u ciculu di pulizia di u cisterna è hè più faciule da pulisce, riducendu assai l'intensità di u funziunamentu è a difficultà di i travagliadori. , è u liquidu turbide fosfatatu.Dopu a filtrazione, pò esse usata di novu, salvenendu a produzzione è i costi di esecuzione.

tipu di circulu (4)

② u gradu di l'automatizazione di a linea di produzzione hè statu ancu migliuratu

1. In più di l'aghjunzione è a sottrazione di cisterna d'altu livellu in ogni cisterna di pickling, i tubi di bypass è i pompi di l'acidu sò aghjuntu di novu in stu disignu, chì pò esse operatu in modu flexible secondu i paràmetri di prucessu.

2. Sta linea di pruduzzione hè di novu equipatu cù vitture elettriche piatte per carricà è scaricamentu di rails, chì sò operati da l'urdinamentu di l'urdinatore di cuntrollu, riducendu l'equipaggiu di supportu, riducendu i costi di travagliu è i costi di mantenimentu.

3. Un sistema di misurazione automatica è alimentazione (opcional) hè aghjuntu à u tank di fosfatazione.A spraying multi-puntu hè utilizatu per aghjunghje liquidu uniformemente è u gradu d'automatizazione hè altu.

4. Cuntrollu urdinatore industriale, interfaccia omu-macchina perfetta, chjara è amichevuli, multiplicità di schermi dinamichi in tempu reale, presentanu u statutu di u funziunamentu è i paràmetri di u funziunamentu in a linea di produzzione davanti à u persunale di cuntrollu, cambiendu liberamente, è funziunamentu intuitivu.

5. U schema di u funziunamentu di trasmissioni wireless Ethernet aduttatu hè u capu in Cina.U tempu di prucessu aleatoriu in linea hè adattatu à i paràmetri di uperazione di millisecondi è u cuntrollu di u prugramma di vittura mobile, senza bisognu di verificà è cambià u situ unu per unu.U sistema funziona stabilmente è hà un altu gradu d'automatizazione.

6. Cuncepimentu di u sensoru migliuratu è a prucedura automatica di evità di collisione per u robot

A causa di difetti di cuncepimentu, i robots in e linee di produzzione tradiziunali spessu causanu scontri trà i veiculi, chì ùn solu disturbanu i paràmetri di u prucessu, ma ancu affettanu u funziunamentu normale di a linea di produzzione è aumentanu i costi di mantenimentu.

Dopu l'aghjurnamentu, l'hardware usa u posizionamentu laser, sensori bidirezionali cumminati cù codificazione fotoelettrica, è pusizioni multiplici, chì guarantisci perfettamente chì u prucessu di cuncepimentu currisponde à u slot attuale unu à unu per prevene u misalignamentu.In u prucessu, u prugramma di evità di collisione hè statu ancu migliuratu, cambiendu u cuntrollu di hardware in software + cuntrollu di hardware, evità di collisione logica, è l'effettu hè evidenti, prevenendu accidenti maiò di l'equipaggiu.


Tempu di Postu: Aug-23-2022