Benvenuti à a fabbrica di Wuxi T-Control

Wuxi T-Control Industrial Technology Co., Ltd. hè una impresa d'alta tecnulugia chì integra u sviluppu di u sistema di cuntrollu di software d'automatizazione industriale è u cuncepimentu, a stallazione è a cumissioni di l'equipaggiu non standard.L'attrezzatura include principalmente una linea di decapaggio di verge di filu di tippu cumplettamente automaticu (tipu lineare) è vari armadi di putere è di cuntrollu non standard.Attualmente, a linea di decapaggio di verge di filu completamente automatica sviluppata da a nostra cumpagnia hà una capacità massima di trasfurmazioni annuali di 400 000 tunnellate, chì hè à u livellu di punta in l'industria.

直线型机械手测试台

Tecnulugia principali:
1. A linea di pruduzzione di fosfatazione è fosfatazione cumplettamente autumàtica di u funziunamentu di u funziunamentu di u filu adopra u disignu di u quadru strutturale di software è hardware di u sistema di cuntrollu di produzzione industriale.Puderà coordinare è dispatch diverse equipaghji attraversu a nova generazione di u sistema WIFI industriale wireless Ethernet, attraversu u sistema di cuntrollu PLC è l'urdinatore di cuntrollu cintrali.Realizza u cuntrollu intelligente è u monitoraghju di a linea di produzzione, riduce l'operazioni di u persunale, è migliurà l'ambiente di travagliu.
2. In l'attrezzatura di linea di fosfatazione è fosfatazione di u tunnel automaticu, dopu chì u filu di filu hè neutralizatu o saponificatu, hà bisognu à entre in a scatula di siccazione per caccià l'umidità di a superficia di u filu per prevene a ruggine.U furnace d'asciugatura di deumidificazione rapida pò ottene una secca rapida è a rimozione completa di l'umidità, chì pò realizà a ricuperazione di l'energia è riduce i costi di produzzione.
3. U cisterna di decapaggio di a linea di pruduzzione di fosfatazione è fosfatazione di u filu di filu di u tunnel completamente automaticu hè utilizatu.A causa di l'esistenza di u pipa à l'acidu è l'usu di a valvula di stop currispondente, ogni tank d'acidu pò esse cunnessu à l'altru è pour l'acidu cù l'altri;tutti i tanki esterni sò ancu Tutti ponu esse interconnessi, chì facilita assai l'usu attuale di i clienti;hà i vantaghji di bassa perdita, low cost, è pò riduce u numeru di shutdowns è pulizia, chì hè cunvenutu per u funziunamentu cumplettamente automatizatu.
4. U sistema di trattamentu cuntinuu di fosfatazione in linea hè aduttatu, chì pò caccià in modu cuntinuu è automaticamente a slag.U prucessu di eliminazione di scorie ùn hà micca effettu nantu à a fosfatazione.A slag di fosfatazione ùn hè micca faciule d'accumulà nantu à u muru internu di u tank è a superficia di a bobina di riscaldamentu.A continuità di a produzzione hè bona è faciule da pulisce.A suluzione di fosfatazione hè usata continuamente è ripetutamente, perchè a suluzione di fosfatazione pò esse usata à a maiò parte.
5. Un novu tipu di mecanismu di caminu manipulatore è pista hè aduttatu, è a direzzione di marchja hè assicurata da a rota di guida.U dispusitivu di viaghju è u manipulatore sò cunnessi da cuscinetti, tutti dui sò guidati indipindentamente, è ponu rializà a rotazione è cambià a direzzione à un picculu raghju.U modulu di caminata liscia hè utilizatu per rimpiazzà l'attrezzi cunvinziunali.L'usura nantu à a pista hè assai ridutta, è u rumore di caminari hè bassu.
6. A linea di pruduzzione adopra un tunelu split per sigillà u cisterna di pulizia, è coopera cù dui gruppi di manipulatori paralleli per operare automaticamente u metudu automaticu di pickling di u gruppu di tubi d'acciaio, chì ponu realizà l'automatizazione di a pulizia è u riciclamentu di l'acqua. risorse.


Tempu di Postu: 17-Jan-2023