Definizione è vantaghji di i platti di pickling

Piatto di marinatura

A piastra di decapaggio hè un pruduttu intermediu cù foglia laminata à caldu d'alta qualità cum'è materia prima, dopu avè eliminatu a capa d'ossidu.,bordu trimming è finitura da unità di pickling, a qualità di a superficia è esigenze usu sò trà quelli di foglia-laminata calda è foglia-laminata a freddo.Hè un sustitutu ideale per qualchi foglia laminata in caldu è friddu.

In cunfrontu cù i fogli laminati in caldu, i vantaghji di i fogli in salami sò principalmente

(1) Qualità di a superficia bona, cum'è u laminatu à caldupiastra di marinatura elimina l'ossidu di ferru di a superficia, migliurà a qualità di a superficia di l'azzaru

A qualità di a superficia di l'azzaru pò esse facilmente saldatu, oliu è pittatu.

2) Alta precisione dimensionale.Dopu à u nivellu, a forma di a piastra pò esse cambiata à un certu puntu, riducendu cusì a deviazione di irregolarità.

3) Finitura di superficia mejorata è aspettu rinfurzatu.

Puderà riduce a contaminazione ambientale causata da u pickling di dispersione di l'utilizatori.Paragunatu cù piastra friddu-laminatu, u vantaghju dipiastra di marinatura hè di assicurà e esigenze di usu di a qualità di a superficia, cusì chì l'utilizatori riducenu in modu efficace i costi di acquisti.Attualmente, parechje cumpagnie presentanu esigenze sempre più elevate per un altu rendiment è un prezzu bassu di l'acciaio.Cù u prugressu cuntinuu di a tecnulugia di laminazione di l'acciaio, u funziunamentu di a lamina laminata in caldu s'avvicina à quella di a lamina laminata à friddu, cusì chì "calda invece di fretu" pò esse realizatu tecnicamente.Si pò dì chì upiastra di marinatura hè trà u piattu friddu-laminatu è u piattu caldu-laminatu trà u funziunamentu di un rapportu prezzu relativamente altu di un pruduttu, hà una bona prospettiva di sviluppu mercatu.

Piatto di marinatura mercatu hè principarmenti riflessu in i seguenti quattru aspetti: alternativa à friddu-laminatu, alternativa à calda-laminati, alternativa à impurtazioni è alternativa à picculi pickling.À mezu à elli, l'impurtazioni alternative è a piccula piccula hè in realtà un mercatu esistenti, u mercatu hè limitatu è ùn hè micca pussibule di rimpiazzà cumplettamente.Cù u rapidu sviluppu di l'automobile, a machina, l'industria ligera è l'altri industrii, l'imprese stanu affruntendu una pressione enormosa purtata da sta cumpetizione di u mercatu, u costu di i prudutti è i requisiti di qualità di u produttu sò in crescita,piastra di marinatura cù u so rendimentu altu costu cumplettamente rimpiazzà parte di u piattu friddu è piastra calda, sarà gradualmenti ricunnisciutu da l 'utilizatori.

 I prucessi principali di foglia decapata laminata à caldu includenu saldatura laser, stiratura di bit, decapaggio turbulente, livellazione in linea, taglio di bordi è oliatura in linea.I prudutti includenu gradi di forza bassa, media è alta di l'acciaio stampatu, l'acciaio strutturale di l'automobile, etc., è sò principalmente furniti in bobine.U prucessu include a rimuzione di l'ossidu di ferru da i fogli d'acciaio laminati à caldu cù l'acidu cloridicu per ottene una superficia bella è liscia.

Caratteristiche di u produttu:

1.Riduzzione di costu, usupiastra di marinatura invece di piastra laminata à friddu pò salvà u costu per l'imprese.

2.A bona qualità di a superficia, paragunata à una piastra laminata in caldu ordinariu, laminata à caldupiastra di marinatura elimina l'ossidu di ferru da a superficia, chì migliurà a qualità di a superficia di l'azzaru è facilita a saldatura, l'oliu è a pittura.

3.Alta precisione dimensionale, dopu à u nivellu, a forma di a piastra pò esse cambiata in una certa misura, riducendu cusì a deviazione di irregolarità.

4.Migliora a finitura di a superficia è aumenta l'effettu di l'apparenza.

 

Usi principali:

1.L'usi principali di pickling laminati in caldu in l'industria di l'automobile sò i seguenti: sistemi di chassis di l'automobile, cumpresi travi, travi sottu, etc. Roti, cumpresi rims, radiazioni di rota, ecc. Pannelli interni di cabina.Pannelli di cabina, principarmenti i pannelli di fondu di vari camioni.Altre parti stampate, cumpresi paraurti anti-collisione, setti di interlock di frenu è qualchì altra parte interna di a vittura.

2.L'industria di a machina (esclude l'automobile) include principalmente macchine tessili, macchine minerarie, ventilatori è alcune macchine generali.

3.L'industria ligera è l'apparecchi domestici, utilizati principarmenti per a fabricazione di cunchiglie di compressori, supporti, rivestimenti di riscaldatori d'acqua, etc. Tamburi d'oliu chimicu.

4.Altri parti di bicicletta, vari tubi saldati, armarii elettrici, guardrails autostrade, scaffali di supermercati, scaffali di magazzini, recinzioni, scale di ferru è diverse forme di pezzi stampati.

piastra di marinatura hè una spezia d'acciaio in sviluppu, a dumanda attuale di u mercatu hè principalmente cuncentrata in l'industria di l'automobile, l'industria di i compressori, l'industria di fabricazione di machini, l'industria di trasfurmazioni di pezzi di ricambio, l'industria di i fan, l'industria di moto, mobili in acciaio, accessori hardware, scaffali di l'armadiu elettrici è diverse forme di stampa. parti, etc. Cù u prugressu tecnologicu, hot-rolledpiastra di marinatura avà hè stata implicata in l'apparecchi di casa, cuntenituri, armari di cuntrollu elettricu è altre industrii, chì utilizanu laminati à caldu.piastra di marinatura invece di piastra fridda in certi industrii si sviluppa rapidamente.

1.Industria di l'automobile

A piastra oliata marinata in caldo hè un novu azzaru necessariu per l'industria di l'automobile, a so megliu qualità di a superficia, a tolleranza di spessore, a prestazione di trasfurmazioni, pò rimpiazzà i rivestimenti di u corpu è a pruduzzione precedente di parti di l'automobile cù una piastra laminata à friddu, chì riduce u costu di materie prime.Cù u sviluppu di l'ecunumia, a pruduzzione di l'automobile hè ancu aumentata significativamente, l'usu di i platti hè aumentatu, parechji mudelli di parti di l'industria automobilistica domestica esigenze originali di cuncepimentu per l'usu di laminati caldi.piastra di marinatura, cum'è: subframe di vittura, raggi di rota, assemblea di l'assi davanti è posteriore, piastra di scatula di camion, rete protettiva, travi di vittura è pezzi di ricambio, etc.

2.Veiculi agriculi è industria di moto

L'industria di fabricazione di veiculi agriculi hà sviluppatu rapidamente in l'ultimi anni, cumpresu u rapidu sviluppu di l'industria di i veiculi agriculi in u mercatu di Shandong, a dumanda generale di piastra calda è fridda hè di circa 400 000 tunnellate annu, assai pruduttori di veiculi agriculi sò disposti à aduprà.piastra di marinatura invece di piastra friddu à riduce i costi, chì pò esse "caldo invece di friddu" parti sò principarmenti cab piastra internu, scudo ventu.

3.Industria di machini

Laminatu à caldupiastra di marinatura hè principarmenti usatu per machini tessili, machini minieri, ventilatori è qualchi machini generale.Per esempiu, a fabricazione di frigoriferi di casa, climatizzatori, cunchiglia di compressori è coperchi supiriori è inferiori, vasi di pressione di compressori di putenza è mufflers, basa di compressori d'aria in viti, ecc. foglia laminata, è foglia pickled laminata in caldu pò esse usata invece di foglia fridda per fabricà impellers, conchiglie, flange, mufflers, basi, piattaforme, etc. per soffiatori è ventilatori.

4.Altre industrii

Altre applicazioni di l'industria includenu parti di bicicletta, vari tubi saldati, armadi elettrici, guardrails d'autostrada, scaffali di supermercati, scaffali di magazzini, recinzioni, rivestimenti di riscaldatori d'acqua, barili, scale di ferru è diverse forme di pezzi stampati.


Tempu di Postu: Feb-20-2023