Differenza trà galvanizatu elettricu è galvanizatu caldu

Elettricu galvanizatu:
L'acciaio hè faciule da arrugginà in l'aria, l'acqua o a terra, o ancu cumpletamente danatu.A perdita annuali di l'acciaio per via di a corrosione conta circa 1/10 di tutta a pruduzzioni di l'acciaio.Inoltre, per dà à a superficia di i prudutti di l'acciaio è di e parti una funzione speciale, mentre chì dà un aspettu decorativu, sò generalmente trattati da electro-galvanizing.

① Principiu:
Siccomu u zincu ùn hè micca faciule di varià in l'aria secca, in l'aria umida, a superficia pò generà un film di carbonate di basa assai densu, chì pò prutege in modu efficace l'internu ùn hè più corrosione.

② Caratteristiche di rendiment:

1. U revestimentu di zincu hè grossu, cù cristalli fini, uniformità è senza porosità, è bona resistenza à a corrosione;
2. A strata di zincu ottenuta da l'electroplating hè relativamente pura, è corrode lentamente in a nebbia di l'acidu, l'alkali, etc., è pò prutege efficacemente u sustrato d'acciaio;
3. U revestimentu di zincu hè passivatu da l'acidu cromicu per furmà biancu, culurita, verde militare, etc., chì hè bella è decorativa;
4. Perchè u revestimentu di zincu hà una bona duttilità, pò esse furmatu da punching, rolling, curding, etc., senza danni à u revestimentu.

③ Scopu di l'applicazione:
Cù u sviluppu di a pruduzzione scientifica è tecnologica, i campi implicati in l'industria di l'electroplating sò diventati più è più estensi.Attualmente, l'applicazioni di l'elettro-galvanizazione si sò sparse in diversi dipartimenti di produzzione è di ricerca.

Galvanizatu à caldu:
Ⅰ.Panoramica:
In u metudu di rivestimentu di diverse matrici d'acciaio protette, a immersione calda hè assai eccellente.Hè in un statu induve u zincu hè liquidu, dopu à una fisica relativamente cumplessa, chimica, micca solu una strata di zincu puri più grossa micca solu placata nantu à l'azzaru, ma ancu una strata di zincu-ferrous.Stu metudu di placcatura ùn hè micca solu una caratteristica di resistenza à a corrosione di a galvanizazione elettrica, ma ancu per via di una strata di lega di zincu di ferru.Hà ancu una forte resistenza à u zincu electroplated.Dunque, stu mètudu di plating hè particularmente adattatu per un forte ambiente corrosive, cum'è una varietà di acidu forte, nebbia alkaline.
Ⅱ.Principiu:
A strata galvanizzata à caldo hè zincu in liquidu à alta temperatura, è hè furmatu da trè passi:
1. A superficia di ferru hè dissoluta da suluzione di zincu per furmà una fase di zincu-ferru;
2. Ioni di zincu in a strata di l'alia sò più diffusi à u sustrato per furmà una strata d'intercollazione di ferru di zincu;
3. a superficia di a strata di lega hè chjusu in u stratu di zincu.
Ⅲ.Caratteristiche di rendiment:
(1) Havi una strata di zincu puro più densu nantu à a superficia di l'azzaru, chì evita u cuntattu di a matrice d'acciaio da ogni suluzione di corrosione per prutege a matrice d'acciaio da a corrosione.In l'atmosfera generale, a superficia di a strata di zincu forma una capa fina di strata fina è intima di l'ossidu di zincu, chì hè difficiule di sulutà in l'acqua, cusì a matrice d'azzaru ghjoca un certu effettu protettivu.

(2) Cù a strata di ferru-zinc, cumminata cù densu, in l'atmosfera humex di u sali marini è l'atmosfera industriale dimustratu una resistenza à a corrosione unica;

(3) Siccomu a cumminazzioni hè ferma, u zincu-ferru hè solubilizatu, hà una forte resistenza à l'usura;

(4) Siccomu u zincu hà una bona duttilità, a strata di l'alia hè attaccata in modu sicuru à u gruppu di l'azzaru, cusì i pezzi di placcatura calda ponu esse friddi, rotulati, spazzolati, curvati, è simili senza dannà u revestimentu;

(5) Dopu à galvanizazione calda di finissi azzaru, hè equivalenti à u trattamentu di annealing, chì ponu effittivamenti migliurà e pruprietà miccanica di a matrice di azzaru, eliminà u stress di a saldatura di l'acciaio, chì hè vantaghju per turnà u membru strutturale d'acciaio.

(6) A superficia di i pezzi dopu a galvanizazione calda hè luminosa è bella.

(7) U stratu di zincu puri hè a strata galvanizzata più plastica-plastica-placcatu in galvanizatu caldu, chì hè sustinienzialmente vicinu à zincu puri, ductility, cusì hè flexible.

Ⅳ.U scopu di l'applicazione:
L'applicazione di hot-dip ghanelyly u sviluppu di u sviluppu industriale è agriculu.Per quessa, i prudutti di ghared hot-dip sò industriali (cum'è l'equipaggiu chimicu, u trasfurmazioni di l'oliu, l'esplorazione marina, a struttura metallica, a spedizione di l'electricità, a custruzzione navale, etc.), l'agricultura (cum'è: sprinkling), l'architettura (cum'è l'acqua è a consegna di gas), set di filu Tubu, scaffolding, casa, etc.), ponte, trasportu, etc. sò stati usati in un numeru di l'ultimi anni.
Siccomu i prudutti galvanizzati à caldo anu un bellu aspettu, una bona prestazione di resistenza à a corrosione, a so gamma di applicazioni hè sempre più larga.


Tempu di post: 29-Jan-2023