Laminati à caldu, laminati à friddu è marinati

Laminazione calda

Laminazione a caldo hè parente à u laminatu à friddu, chì hè rotulatu sottu à a temperatura di recristalizazione, mentre chì u laminamentu caldu hè sopra à a temperatura di recristallizazione.

Vantaggi:

Pò distrughje u casting di lingotti d'acciaio, raffinendu u granu di l'azzaru, è eliminà i difetti microstrutturali, perchè l'urganizazione di l'azzaru hè densu, e proprietà meccaniche sò migliurate.Sta migliione hè principarmenti in a direzzione di rolling, perchè l'azzaru ùn hè più isotropicu à un certu puntu;bolle, crack è looseness furmati durante casting pò dinù esse saldatu inseme sottu altu temperature è prissioni.

Svantaghji:

1. Dopu à laminazione calda, l'inclusioni non metalliche in l'azzaru (principalmente sulfuri è ossidi, è silicati) sò pressati in fogli magre è a delaminazione (laminazione) si trova.A delaminazione deteriora assai e proprietà di l'azzaru in tensione longu a direzzione di u spessore, è ci hè un risicu di strappi interlaminari durante a ritirata di saldatura.I ceppi lucali indotti da a contrazione di saldatura spessu righjunghjenu parechje volte a tensione di u puntu di rendimentu è sò assai più grande di quelli indotti da a carica.

2. Stress residuale causatu da un cooling irregolare.E tensioni residuali sò tensioni di autobilanciamentu internu in l'absenza di forze esterne, diverse sezioni di l'acciaio laminatu à caldu anu tali stress residuali, in generale più grande a dimensione di a sezione di l'acciaio, più grande hè a tensione residua.Ancu s'è i stress residuali sò auto-equilibrati, anu sempre un effettu nantu à a prestazione di l'elementu in acciaio sottu forze esterne.Cum'è a deformazione, a stabilità, a resistenza à a fatigue è altri aspetti ponu avè un effettu negativu.

3. I prudutti d'acciaio laminati à caldu ùn sò micca faciuli à cuntrullà in quantu à u grossu è a larghezza di u bordu.Avemu familiarizatu cù l'espansione termica è a cuntrazione, cum'è l'iniziu di u caldu rotulatu ancu s'è a lunghezza è u grossu sò à u standard, u rinfrescante finali appariscerà sempre una certa differenza negativa, più larga hè a larghezza di u latu negativu, u più grossu u rendiment. di i più evidenti.Hè per quessa chì hè impussibile di esse troppu precisu nantu à a larghezza, u grossu, a lunghezza, l'angolo è a linea di punta di grande azzaru.

钢材热轧、冷轧、镀锌、彩涂钢板的区分 - 知乎

 

Rolling à friddu

Rolling sottu à a temperatura di recristalizazione hè chjamatu cold rolling, generalmente utilizendu bobine d'acciaio laminate à caldu cum'è materia prima, dopu a decapturazione per caccià a pelle d'ossidazione per un rolling continuu à friddu, u pruduttu finitu hè rotulatu in bobina dura, per via di una deformazione fridda cuntinua causata da l'indurimentu di u travagliu à friddu. A forza di a bobina dura, a durezza, a tenacità è l'indicatori di plastica diminuiscenu, cusì u rendiment di stampatura si deteriora, pò esse usatu solu per a deformazione simplice di e parti.Laminati a freddo sò generalmente anneated.

I bobine laminati duri ponu esse aduprati cum'è materia prima in i pianti di galvanizzazioni à caldo, postu chì l'unità di galvanizzazioni sò dotate di linee di ricottura.

I bobine duri laminati generalmente pesanu 20-40 tunnellate è e bobine sò continuamente rotulate à a temperatura di l'ambienti contr'à bobine decapate laminate à caldu.

Caratteristiche di u produttu: Perchè ùn hè micca annealed, a so durezza hè assai alta è a so machinability hè estremamente povera, cusì pò esse curvatu solu in una direzzione simplice menu di 90 gradi (perpendiculare à l'orientazione di u rollu).In termini più simplici, u cold rolling hè u prucessu di laminazione nantu à a basa di bobine laminate in caldu, chì generalmente hè un prucessu di laminazione calda - pickling - phosphating - saponification - cold rolling.

Cold-rolled hè trasfurmatu da foglia laminata in caldu à a temperatura di l'ambienti, ancu s'è in u prucessu per via di laminazione farà ancu caldu a piastra d'acciaio, ma hè ancu chjamatu friddu.Cum'è u caldu laminatu dopu à deformation friddu cuntinuu è friddu laminatu in i pruprietà miccanicu di poviru, troppu duru, cusì deve esse annealed à risturà i so pruprietà miccanicu, senza annealing chiamatu vulume duru rolling.Rolled duru Rolled sò generalmente usatu pi fari senza piegatura, allungamentu di i prudutti, 1,0 sottu à u gruixu di rolled dura bona furtuna bending nant'à i dui lati o quattru lati.

In u prucessu di laminazione à friddu deve aduprà l'oliu di laminazione à friddu, i benefici di l'usu di l'oliu di laminazione friddu sò:

1.Effectively riduce u coefficient di attritu, furnisce a forza di rolling currispundenti, rolling bassu cunsumu d'energia, per ottene paràmetri di rolling satisfactori;

2. Dà altu splendore superficia, rolling ritardu spessore uniforme;

Effettu di rinfrescante 3.Good, pò caccià rapidamente u calore rolling, per prutege i rotuli è e parti rotulanti.Un bonu rendimentu di ricottura, ùn pruducerà micca fenomenu di brucia d'oliu;

4.Has una prestazione anti-ruggine à cortu termine, pò furnisce una prutezzione anti-ruggina tempuranea per e parti rotulanti.

A diffarenza trà laminati à fredu è laminati à caldu:

1.CL'acciaio formatu anticu laminatu permette u buckling lucale di a sezione trasversale in modu chì a capacità portante di a barra dopu a buckling pò esse usata cumplettamente;mentre chì e rùbbriche laminate à caldu ùn permettenu micca u buckling lucale di a sezione trasversale.

2. Hrùbbriche ot-laminatu è rùbbriche friddu di stress residuale azzaru generatu da diverse ragioni, cusì a distribuzione nantu à a sezione trasversale hè ancu assai sfarente.A distribuzione di u stress residuale in a sezione trasversale di e sezioni di mure sottili formate à freddo hè di tippu di curvatura, mentre chì a distribuzione di u stress residuale in a sezione trasversale di e sezioni laminate in caldu o di e sezioni saldate hè tipu di film.

3.TA rigidità torsionale libera di e rùbbriche laminate in caldu hè più altu ch'è quella di rùbbriche laminate à friddu, cusì a resistenza torsionale di rùbbriche laminate in caldu hè megliu cà quella di rùbbriche laminate à friddu.


Postu tempu: Feb-09-2023