A funzione è u scopu di i principali ligami di pretrattamentu di l'electroplating

① Sgrassaggio
1. Funzione: Eliminate e macchie d'oliu grassu è altre terra urganica nantu à a superficia di u materiale per ottene un bonu effettu di l'electroplating è impedisce a contaminazione à i prucessi successivi.
2. Range di cuntrollu di temperatura: 40 ~ 60 ℃
3. Meccanismu di azzione:
Cù l'aiutu di a saponificazione è l'emulsificazione di a suluzione, u scopu di sguassà e macchie d'oliu pò esse rializatu.
L'eliminazione di l'olii animali è vegetali hè principalmente basatu nantu à a reazione di saponificazione.A saponificazione chjamata hè u prucessu di reazzione chimica trà l'oliu è l'alkali in u liquidu di sgrassante per pruduce sapone.L'oliu chì era uriginale insolubile in l'acqua hè scompostu in sapone è glicerina chì sò solubili in l'acqua, è poi eliminati.
4. Sughjetti chì necessitanu attenzione:

1) L'oscillazione ultrasonica pò rinfurzà l'effettu sgrassante.
2) Quandu a cuncentrazione di u polu di sgrassante hè insufficiente, l'effettu di sgrassante ùn pò esse rializatu;quandu a cuncintrazione hè troppu altu, a perdita serà più grande è u costu aumenterà, cusì deve esse cuntrullatu in un intervallu raghjone.
3) Quandu a temperatura hè insufficiente, l'effettu di sgrassante ùn hè micca bonu.Aumentà a temperatura pò riduce a tensione di a superficia di a suluzione è di grassu è accelerà l'effettu di sgrassante;quandu a temperatura hè troppu alta, u materiale hè propensu à a deformazione.A temperatura deve esse strettamente cuntrullata durante l'operazione.
4) Dopu à u prucessu di sgrassatura, a superficia di u materiale deve esse cumplettamente bagnata.Se ci hè una repulsione evidenti trà e gocce d'acqua è l'interfaccia di materiale, significa chì l'operazione ùn hà micca scontru i requisiti.Repetite l'operazione è aghjustate i paràmetri in u tempu.

② Gonfiore
Meccanismu d'azzione:
L'agente di gonfiore espansione u pezzu di travagliu per ottene a micro-corrosione di a superficia, mentre chì ammorbidisce u materiale stessu, alliberendu u stress irregolare causatu da l'iniezione o u materiale, in modu chì u prucessu di roughening sussegwenti pò esse uniformemente è ben corrodutu.
U metudu di cuntrollà u stress internu di u materiale electroplating serà diversu per diversi materiali.Per l'ABS, u metudu di immersione di l'acidu aceticu glaciale hè generalmente utilizatu.

1679900233923

③Grossatura
1. Range di cuntrollu di temperatura: 63 ~ 69 ℃
2. Plastic ABS hè un terpolymer di acrylonitrile (A), butadiene (B) è styrene (S).Durante u prucessu di roughening, e particelle di plastica sò cuntenute per formate pozzi, rendendu a superficia da idrofoba à idrofila, in modu chì u stratu di placcatura aderisce à a parte plastica è hè saldamente legata.
Precauzioni:
1) A suluzione alta di cromu hà una veloce di fusione è di sgrossamentu è una bona aderenza di u revestimentu;ma quandu u valore di l'acidu cromicu è l'acidu sulfuricu hè più grande di 800 g/L, a suluzione precipitarà, per quessa, hè necessariu di mantene a gasa in agitazione.
2) Quandu a cuncentrazione hè insufficiente, l'effettu grossante hè poviru;quandu a cuncintrazzioni hè troppu altu, hè facile à over-grossu, dannu u materiale, è purtà fora grande perdita è cresce u costu.
3) Quandu a temperatura hè insufficiente, l'effettu roughening ùn hè micca bonu, è quandu a temperatura hè troppu alta, u materiale hè propensu à a deformazione.

④Neutralizazione (u cumpunente principale hè l'acidu cloridicu)
1. Funzione: Pulite u cromu hexavalente chì resta in i micropori di u materiale dopu a rugosità è a corrosione per prevene a contaminazione à u prucessu dopu.
2. Meccanismu d'azzione: Durante u prucessu di roughening, i particeddi di gomma materiale sò dissolti, formanu fossi, è ci sarà u liquidu roughening chì restanu à l'internu.Perchè l'ionu di cromu hexavalente in u liquidu roughening hà forti proprietà ossidanti, contaminarà u prucessu dopu.L'acidu cloridicu pò riduce à ioni di cromu trivalente, perdendu cusì proprietà ossidante.
3. Sughjetti chì necessitanu attenzione:

1) L'acidu cloridicu hè faciule di volatilizà, l'agitazione di gasu pò rinfurzà l'effettu di neutralizazione è di pulizia, ma u flussu d'aria ùn hè micca faciule per esse troppu grande, per evità a perdita di volatilizazione di l'acidu cloridicu.
2) Quandu a cuncentrazione hè insufficiente, l'effettu di pulizia hè poviru;quandu a cuncentrazione hè troppu alta, a perdita di trasportu hè più grande è u costu aumenta.
3) L'aumentu di a temperatura pò rinfurzà l'effettu di pulizia.Quandu a temperatura hè troppu alta, a perdita di volatilizazione serà grande, chì aumenterà u costu è contamina l'aria.
4) Durante l'usu, i ioni di cromu trivalente s'accumularanu è cresce.Quandu u liquidu hè verde scuru, significa chì ci sò troppu ioni di cromu trivalente è deve esse rimpiazzatu regularmente.

⑤ Attivazione (catalisi)
1. Funzione: Deposite una capa di palladium coloidal cù attività catalitica nantu à a superficia di u materiale.
2. Meccanismu di azzione: polimeri chì cuntenenu gruppi attivi ponu formate cumplessi cù ioni di metalli preziosi.
3. Precauzioni:
1) Ùn agitate micca u liquidu di attivazione, altrimenti pruvucarà l'attivatore à decompone.
2) L'aumentu di a temperatura pò aumentà l'effettu di u palladium affundendu.Quandu a temperatura hè troppu alta, l'attivatore si decompone.
3) Quandu a cuncentrazione di l'attivatore hè insufficiente, l'effettu di precipitazione di palladiu hè insufficiente;quandu a cuncentrazione hè troppu altu, a perdita di trasportu hè grande è u costu aumenta.

⑥ Nickel chimicu
1. Range di cuntrollu di temperatura: 25 ~ 40 ℃
2. Funzione: Deposite una strata di metallu uniforme nantu à a superficia di u materiale, cusì chì u materiale cambia da un non-conductor à un cunduttore.
3. Sughjetti chì necessitanu attenzione:
1) L'acidu ipofosforu hè un agente riducente per u nichel.Quandu u cuntenutu hè altu, a vitezza di depositu aumenterà è a strata di plating serà scura, ma a stabilità di a suluzione di plating serà povera, è accelerà u ritmu di generazione di radicali ipofosfiti, è a suluzione di plating serà faciule da descompone.
2) Quandu a temperatura aumenta, a rata di depositu di a suluzione di plating aumenta.Quandu a temperatura hè troppu alta, perchè u tassu di depositu hè troppu veloce, a suluzione di plating hè propensa à l'autodecomposizione è a vita di a suluzione hè accurtata.
3) U valore di pH hè bassu, a velocità di sedimentazione di a suluzione hè lenta, è a velocità di sedimentazione aumenta quandu u pH aumenta.Quandu u valore PH hè troppu altu, u revestimentu hè dipositu troppu veloce è micca abbastanza densu, è e particelle sò propensi à esse prudutte.


Tempu di Postu: 27-Mar-2023